دیدار مدیر عامل و مشاور عالی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس با مالکین مجتمع تجاری-فرهنگی-تفریحی مشیر

دیدار مدیر عامل و مشاور عالی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس با مالکین مجتمع تجاری-فرهنگی-تفریحی مشیر

دیدار مدیر عامل و مشاور عالی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس با مالکین مجتمع تجاری-فرهنگی-تفریحی مشیر

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس به اتفاق مشاور عالی مدیر عامل به منظور افزایش تعامل هر چه بیشتر با مالکین و مستاجرین مجتمع تفریحی-تجاری مشیر دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس دکتر محمدحسین چمن، مدیر عامل این شرکت به همراهی مشاور عالی مدیر عامل، مهندس احسان پاشائی به منظور ارتباط تنگاتنگ در راستای ارتفاع هر چه سریع تر مشکلات ساکنین مجموعه مشیر با نمایندگان مالکین و مستاجرین مجموعه تفریحی-تجاری مشیر طی یک جلسه پرسش و پاسخ دیدار و گفتگو کردند. چمن در این دیدار با تشریح علل وضعیت بهره برداری شهربازی و فودکورت مجتمع تفریحی-تجاری مشیر اظهار داشت: شرایط ضروری ناشی از دوران کرونا و پساکرونا و همچنین احساس مسئولیت شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس به جهت تضمین ثبات کاربری مجموعه شهربازی، فودکورت و سینما در این مجتمع موجب شده است تا کنون بهره برداری رسمی این مجموعه به تعویق افتاده باشد. وی همچنین لزوم همکاری مالکین در بهره برداری هر چه سریع تر از واحد های تجاری خود به جهت حفظ مسائل ایمنی و بهداشت عمومی مجموعه به ویژه بخش فودکورت را ضروری خواند. در این جلسه که با توضیحات مدیریت فودکورت مجموعه و مدیریت هایپرمی همراه بود تصمیمات مبتنی بر تسریع هر چه بیشتر روند بهره برداری و همکاری کلیه بخش های حاضر در مجتمع در همین راستا اتخاذ گردید. در ادامه نیز سایر مشکلات مالکین و ساکنین اعم از لزوم تبلیغات سراسری و رفع مشکل تهویه واحد های تجاری توسط مدیر پروژه و مشاور عالی شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس مورد بحث و تحلیل قرار گرفت که به موجب آن اجرای کمپین تبلیغاتی مجموعه مشیر به انضمام پیگیری مشکلات فنی واحد ها در دستور کار شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر قرار گرفت. پیش بینی میشود روند بهره برداری مجتمع مشیر تا پایان تابستان سال جاری ادامه یابد. بدیهی است بخش های فودکورت، سینما و شهربازی طبقه فوقانی مجموعه را تحت پوشش قرار می دهد. مدیر بهره برداری مجتمع تفریحی-تجاری مشیر در تکمیل و تایید نظرات مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس با تأکید بر لزوم همکاری همه جانبه مالکین ادامه داد: تا پایان بازه زمانی راه اندازی بخش های فوقانی انتظار بهره برداری کامل تمام واحد های تجاری را خواهد داشت.
همچنین در پایان مدیر عامل شرکت سپهر فارس آمادگی خود را در مورد هرگونه انتقاد و پیشنهاد در راستای راه اندازی هر چه بهتر و پیشرفت مجموعه اعلام نمودند.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دسته بندی


مقالات ما


متن عنوان خبر نمونه
  • ۲۸
  • خرداد
  • متن عنوان خبر نمونه

    لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه ...

    اینجا شرکت سپهر است
  • ۲۷
  • مرداد
  • اینجا شرکت سپهر است

    شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس، وابسته به بانک صادرات ایران بوده و در سال 1389 با هدف اصلی کمک به ترویج ...

    افتتاح سایت رسمی سپهر فارس اعلام شد.
  • ۲۷
  • مرداد
  • افتتاح سایت رسمی سپهر فارس اعلام شد.

    سایت رسمی شرکت توسعه سپهر فارس با هدف معرفی خدمات مجموعه و همچنین پوشش خبری رویدادهای مرتبط راه اندازی شد. ...

    قطار مشیر به ایستگاه پایانی رسید
  • ۲۸
  • مرداد
  • قطار مشیر به ایستگاه پایانی رسید

    محمدرضا دیهیمی ، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه سپهر فارس ؛ "مشیر" لقب شکوفا ترین مجتمع فارس را صاحب خواهد شد فاز ...

    ارتباط با ما


    شماره تماس

    (+98) 916 - 123- 4567

    ادرس

    اهواز: کیان اباد ,خیابان28شرقی,پلاک12

    پست الکترونیک

    info@themento.com

    برچسب ها